LAP aicina pasažierus iesniegt atsauksmes par pasažieru pārvadāšanas servisu

Liepājas autobusu parks, uzlabojot klientu servisu, pakāpeniski reģionālas maršrutu tīklā daļas autobusos ievieš tiešsaistes atsauksmju formas.

Lai aicinātu autobusu pasažierus sniegt tiešu atgriezenisko saiti  par Liepājas autobusu parks sniegtajiem pakalpojumiem  un  mums būtu iespēja operatīvāk pilnveidot pasažieru apkalpošanu, Ogres novada teritorijās kursējošajos autobusos ir izvietotas uzlīmes ar QR kodiem, kas informē par priekšlikumu un atsauksmju iesniegšanas kārtību. Līdzīgas uzlīmes tiks pakāpeniski ieviestas arī autobusos, kuri sniedz pakalpojumu citās maršrutu tīkla daļās.

Aicinām pasažierus, sniedzot priekšlikumus, norādīt konkrētus reisus, to laiku un datumu.

Ikviens pasažieris savu atsauksmi, sūdzību vai ierosinājumu elektroniskā formā var iesniegt arī izmantojot saziņas formu mūsu mājas lapā https://lapline.lv/klientu-atbalsts/sazinas-veidlapa.